Header

Wednesday, December 24, 2008

Aku di mana?

Ada yang tanya outstation kali ni aku ke mana....

hmmm....

jawapannya, cuba korang teka gamba ni kat mana...




*photo taken by I.R.T.I.Q.A@photography's photostream
edited by prebetsabu


**tak silap aku kitorang ada taruk widget kat blog ni.. ada map yg akan bgtau kedudukan masviona n prebet kan?
Camna?

5 Comments Uols:

ciarexoxo (^_^)v said...

haruss laa ni pasar siti khadijah kat kelate tuu kannn :'D

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. tau2.. kat kelantan kan pasar siti khadijah.. klu tak silap

tuberose78 said...

maner lagi.. kelate ler tuuu

kojah said...

psr ct khadijah...huhu

prebetsabu said...

huhuhu betul.. pandai korang sume..

a'a aku g outstation kat kelantan...

tp..

25/12 aritu aku runner gi perak lak...
padahal hal kat kelantan tak settle lagi pon..

ni arini 27/12, aku ada kat sg petani lak...

hadusss... rasa mcm semenanjung ni kecik je kan..?

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!