Header

Saturday, June 27, 2009

Bengkak Pulak

Haiii lahhh mata nape lah ko nak bengkak hari nih.....huhuhuh

Dah ler hari nih ada guest nak dtg umah pastu ahad lak ada acara gathering ala2 mangkuk bertuah aka potluck....huhuhuhu...tak kena timing ler ko nih mata.

Aduh....duh...duh...duh...sakitnya mataku ini.......dah agak dah coz dr smlm lg mata belah nih terasa sakit......bangun pagi tadi tgk2 dah bengkak gaya gini....adoyaiiiii sabar jerla.

hihihi.. ekslusif di Mv.com... muka ahkak mv yg bengkak...

Nasib ler ingat pesan ustaz n ustazah masa skolah dulu......demam n sakit2 tuh penghapus dosa2 kecil....huhuhu. Apalah agaknya dosa yg ak buat ek???Skodeng????? owwhhh no..no..no...plz.....xde maknanya mv nak wat keje2 xberfaedah camtu tau!!!!!


MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD
Camna?

7 Comments Uols:

Gieyana said...

Viona..kesian kat ko..nie mesti kes skodeng nie...hehehe...
Selamat bergathering yer...besok pakai ler glasses...:D

leadleedeea said...

alalaaaaa mmg x kena timing btul laaa mata...esok pkai spek ala2 mak datins gitu kan..heheheeee

Hezesuze said...

haha nape plak tu...huhuhu bengkak je kan...kalo sakit mate harussle sis yg larikkss dulu..wkaakka

p/s jumpa ahad ni...lalalala

:::LaKsMaNa PaLmYrA NetWork::: said...

eh?ape ni? ???

kesian

MaMa ZuRa said...

la..siannya...kene gigit lipas ke?

*ayu* said...

alergi ker?
sian nyaa..

get well soon MV...
*hugs*

CuTeMiUt78 said...

alahai kesiannya.. napa smpi jd gitu.. agak kena gigit ngan serangga kot..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!