Header

Thursday, December 10, 2009

LIVE: Indahnya dunia ciptaan tuhan.

Kan?
Indah sungguh..
Penuh kepelbagaian and rencah...

Lama dh weols menyepi from mv.com
Rs indu sgt nak update...

Sesekali bersendiri memerhati gelagat manusia kat restoran mamak ni seronok gak kan?
Mv xde kat umh settle appointment keje
So xsesuai la aku nak balik umah sbb bibik ada kan..

So dh alang2 terus set with supplier utk amk brg..

Dah settle..
Xde arah tuju so lepak je la kt mamak ni..

Pelbagai ragam kn manusia ni...
Ada yg slow motion...
Ada yang kelam kalibut..
Ada yg sopan santun n ada yg kasar

Ada masanya kita sering tertipu dgn penampilan fizikal seseorang..
Kadang yg nampak bersih n kemas lurannya belum tentu bersih juga dalamannya... Sifatnya and perilakunya..
Dan kadang yang selekeh dan comot itu pulalah yg lebih baik budi pekerti..

Resam manusia..
Tidak semua sama..
Mungkin ada yg suke membangga diri..
Mereka-reka cerita utk menampakkan kehebatan diri..
Yang 1 dikata 5, yang tiada dikatakan ada, yg fantasi mimpi dikatakn realiti... semata mengharapkan org lain memuji kehebatannya.. Walhal kebenarannya? Menyimpang dari nyata...

Kenapa manusia begitu taksub dgn kemegahan dan nama?

Pelik jugak perangai manusia ni...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

4 Comments Uols:

Cath J said...

tertunggu2 pulak...lawatan doc ke 11... ^_^

lily lotus said...

lamanya menyepi..sungguh dalam maksud entry ni..take care ;)

Dee said...

org peratikan kita..kita peratikan org..biasalah tu sis..

Hezesuze said...

yes! agree ngan ps...
tp mmg akak pn suke tgk gelagat org
kalo akak meronggeng sorang2...

mcm2 karenah ade kan...hiks!

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!