Header

Thursday, February 11, 2010

LIVE: Facebook via Blackberry dah OK!

Wah arini dok sebok pasal fb je ek
Td mv bgtau fb bb dh ok

Aku pun terus try..
And.... Mmg dah kembali sihat.

Xdpt dipastikan samada team RIM blackberry or team FB yg dh rectify prob ni..
Xkesah la siapa.. Janji now dh bole kembali ber fb

*klu org baca ni mesti kata mcm dh addict je ngn fb.. Xde pun addict.. But fb dh jd medium komunikasi yg mudah..leh tukar info, pendapat and latest updates. Especially via henpon.. Lg la mudah.. Semua respond ada alert thru henpon je.. Sonang

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

2 Comments Uols:

ArELeEz said...

betul3!!

gee ryder said...

apsal i punye xok2 lg ni...hp bese jela bukan blackberry hehe

btw, slm kenal :)

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!