Header

Sunday, July 19, 2009

LIVE: Bersama Pakcik Kenny...

Pakcik kenny mana lak ni ek?

Alaaa... Pakcik kenny rogers la..
Now kami tgh rehat2 d KR midvalley..

Damia penat sgt smpi tdo..
So ktorang pun pakat la lepak KR dulu smntara damia tdo..

Penat la dia...
Td kitorang menyinggah ke majlis cukur jambul buat anak sorang kenalan blogger kitorang... Si mazura..
Mazura ni kita kenal thru Mv.com..
Dia pernah mng hadiah from us...

Lps dr majlis tu, terus we all serbu midvalley..
Ada misi yg kitorang perlu laksanakan kat sini...

Lps ni plk?
We all ada dating ngn seseorang lg.
Seseorang yg wallawehhhh!
D bdr sunway..

K la ek

Full entry altiviti ni sume, mcm biasa...
Akan di autopublishkn bermula esk!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

5 Comments Uols:

joegrimjow said...

ish2
asyik live je
ni yg jeles ni

Dj Epoi said...

Walweiiiiiiiiiii!!

Hebat sungguh Lu orang dua arrrr....
Internet dalam kocek siut!!!

Saper yang korang TERJAH kat Bandar Sunway tuh!!!!

Gua kenal ker?

CuTeMiUt78 said...

wah.. kemain lagi aarr... sana sini live aje kan..

Dee said...

ader air liur ke? mana2..mana2? hahaha..

tuberose78 said...

alamek.. dah lama rasanya tak gi makan kat kennys... makaroni cheesse dia sedapp gak.. and potatao, and salad, and coleslaw.. mcm2 la sedap..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!