Header

Thursday, September 24, 2009

Beraya di KG Prebetsabu

Alhamdulillah dlm kol 2.30 am ++ pg td team mv.com dah sampai teratak weols dah

So tgh nih turn beraya di KG prebetsabu lah plak...hikssss

Ala KG dia tak susah kat PJ Oldtown je pun.

Sampai2 umah mama tadi ada sedara mara dah datang beraya kena lak timing weols mmg kena sesangat tetamu sedang menikmati juadah raya kan so weols pun terus tumpang sekaki lah gitu. Langkah kanan org katakan

Dah habis makan dah lepas kemas2 tetamu pun dah balik baru ahkak snap picca nih...hikssss segan ler nak snap time sedara mara reramai tuh kan

Sent via BlackBerry from Maxis

Camna?

3 Comments Uols:

joegrimjow said...

slamat beraya puas2 ;-)

Dj Epoi said...

Walaweiiiiiiiiii.......

Gua tunggu rumah terbuka luorang dua weih!!! heheheheh

CuTeMiUt78 said...

wah.. raya sakan ni

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!