Header

Monday, September 14, 2009

LIVE: Mendesign punya pasal !

wah..akhirnya design utk raya tu dh siap..

masviona pun dh approved design tu..
xsia2 aku xtdo ini mlm...

apa yg aku design?
Adalah.....!
Rahsia...

Bluekkkkk..
Takmo bgtau skrg..

Nnti dh print aku wat ka official n3...
Yang pasti, apa yg kitorang wat ni mendatangkan sedikit kelainan kat Teratak Mv.com ni nnti..

Yeeayyy...
Seronok jadi lain dari orang lain!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Camna?

6 Comments Uols:

Uncle Dol said...

rasanya cam tahu.. hikhiks....

prebetsabu said...

Hep...

Biar pecah d perut tau uncle dol...!
Muahahahaahahah....

tuberose78 said...

elehhh... design kad raya ler tu..

prebetsabu said...

tuberose: adooii la.. dah nak raya watpe nak design kad raya lagi ek... lgpun design ni adalah untuk teratak weols.. hiks

Anonymous said...

muahahaha... pasti aku saja yg tahu.. muahahaha~!!! promote la aku yer. muahahaha


~budak hensem~

Uncle Dol said...

kau jgn eksyen la budak hensem.. aku pon tau.. =P cuma ghoper dia camne je aku tak tau..

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!