Header

Sunday, November 06, 2011

Budak2 Nowdays

Hehe...susah jugak nk dpt berkumpul adik beradik sepupu sepapat ni pun kan...masa raya ni jelah pun

Tp dulu2 budak2 klu berkumpul macam ni lain xtvtnya tapi hari ni masing2 ngan tablet je...celik IT betul eh budak2 skrang ni...:)

P/s: Tahun ni weols beraya hari di PJ oldtown...kampung yg tak lagi layak dipanggil kampung tapi alhamdulillah semua juadah lazim raya dapat weols rasai...hehe tq Mama n Abah. Selamat hari raya hari buat semua umat islam n reader masviona.com khasnya :)

Camna?

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!