Header

Friday, March 16, 2012

Sajak Tak Bertajuk

Mengalah sudah
Beralah pun sudah

Berkasar sudah
Berlembut pun sudah

Melenting dah penat
Bertekak pun dah tak larat

Nasihat sudah berbakul diberi
Berletir juga apatah lagi
Klu nenek tua sudah gugur gigi digusi
Nak berlembut merintih dah tak daya lagi

Kini biarkan saja masa menghakimi
Biarkan saja masa jadi bukti

Andai sudah hilang sabar dihati
Andai sudah pergi tabah dicari
Andai sudah padam kasih disanubari
Juga cinta dijiwa ku ini

Izinkan saja daku pergi membawa diri
Usah dihalang, usah ditahani
Kerna itu semua tiada gunanya lagi

Bukan cinta sehebat Romeo-Juliet yang kucari
Tidak kemewahan persis jutawan yg kuingini
Bukan juga harta sebanyak firaun yang kudamba
Bukan pula kesenangan hidup yg aku gila

Cuma...

Cuma rasa cinta n kasih dihatimu utk ku
Kerana lantaran itu akan ada masa n ruang utk ku dihatimu...bertahta

Seperti dulu

Ya seperti dulu


Nukilan
MV
16 March 10:58pm


Friday bluess ni namanya...maklumlah anak dara dah tido kan :)

Tapi tajuk dia belom fikir lagi, xde idea plak...lol
Sent via BlackBerry from Maxis
Camna?

1 Comments Uols:

ArELeEz said...

u've got talent! nice poem.

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!