Header

Tuesday, September 02, 2008

Minggu Kesakitan

Perrgghh.. seminggu dua ni merupakan minggu kesakitan bagi keluarga aku la gamaknya.. bermula ngn Damia yg smpi jd kes wad.. pastu aku pastu viona.. pastu damia balik.. pastu viona... haiyaaa... mcm olimpik lari berganti2 pas baton lak...

Tp alhamdulillah.. nampaknye minggu kesakitan ni dah beransur meninggalkan kuarga aku... damia dah semakin ok.. tp masih kitorang takmo htr kat nursery dia.. ye la.. kat nursery kan ramai budak pastu cikgu2 dia takleh fokus kat dia... lupa bg ubat la itu la ini la...kang nnti melarat2 lak demam dia.. so kitorang tumpangkan damia kat umah Wan n Atok dia kat PJ....

Mencabar sungguh minggu2 kebelakangan ni...


Damia yg flat melepek tak lalu nak makan asyik merengek je.. demam...
Camna?

2 Comments Uols:

masviona said...

eh xprasan lak????B pun ada wat posting terbaru ke?
waaaa b harus wat entry khas nih...kita publish dimasa yg sama ler...10:14am...muhaaaaa....b harus wat nih...

prebetsabu said...

fuiyoo.. ye la skali leh serentak lak publish....

apalagas.. v wat la entry khas... huhuuhu

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!