Header

Saturday, February 25, 2012

My 7th Wedd Anniversary: Love Hunt Surprised by Prebetsabu

keyword "masviona" tuh tetiap hari ada org search


Boring2 kat rumah sementara nak tunggu mata ngantuk kan, saya amik tablet (playbook lah ofcourse!!) yg mmg dok sebelah bantal je then terus buat pepe yang patut...blogwalking sat, fb, tgk twitter (jrg2 je bukak pun) walaupun sentiasa available je.

Tetiba tingin nak tengok account nuffnang, saje nak monitor Analytic sudah semestinya (mmg selalu buat pun), pastu tgk lah yg lenlain skali, Referer, Comunity semua kan sekali saja gatal2 tangan nak klik kat Keywords tuh, sekali terperasan ayat nih

"kisah celebrate birthday parti treasure love tutti frutti sekincan ikan bakar"

Maybe sbb ayat nih panjang sangat kot....so senang nampak kan...:)

Wahhhh terkejut gak saya ada jugak eh yang search pasal saya punya kejutan di wedding anniversary yang ke-7 bulan November last year 2011.

Terus bitau prebetsabu coz saya agak sure dia bangga nih ada orang ni...hiksss sbb pada hemat saya sure orang tuh sedang mencari2 idea untuk dibuat kejutan jugak untuk pasangan masing2 kan bagi pasangan dia happy kan

Bila bitau kat dia mmg dia cakap dia bangga pun....hiksss dan dia tanpa segan silu sanggup berkongsi idea if ada yang nak tanya pepe sbb dia rasa happy bila ada sesiapa yang nak amik langkah buat sumthing yang lebih kurang camni jugak.

So oleh sebab itu saya dengan rela hati nak kumpulkan semua link n3 yang berkaitan ngan our Love Hunt nih bagi senang sket kerja uols kan :)

  1. Live- Today masviona got Suprised - live n3 drp prebetsabu
  2. My Love Hunt - n3 daripada MV sbg mangsa kejadiaan #sayalahtu!!!
  3. My Love Hunt- 7th Anniversary -live n3 drp saya jugak sbg salah satu clue drp prebetsabu sbb if xdpt laksanakan clue nih saya xdpt ke peringkat yg seterusnya
  4. Full n3 berkenaan Love Hunt sebagai kejutan kepada sambutan 7th Wedding Anniversary Prebetsabu dan Masviona

Uols pasangan anda lah selama nih banyak membantu anda masa susah masa senang dialah pemberi semangat, pencetus idea n sumber inspirasi serta kekuatan anda. Dialah juga pemberi nasihat n pembantu anda malah pasangan kita jugak lah menjadi kawan ketika kita susah n senang jadi apa salahnya sekali sekali jika kita membuat kejutan untuk menggembirakan mereka.


Author's note: B...V love B sgt2, ketat2, erat2 n kuat2....u r my everything! Much LOVE.....Lots of LOVE n spread the love hanya di www.masviona.com

sekadar gambar hiasan

masa vacation kat Phuket n Krabi

jgn xtau si cilik Avin Damia nih pun berkomplot ngan Walid dia sekali tau!!!!



Yang baik kita sampai²kan.. uols suka masviona.com? Sebarkan pada rakan anda di facebook dan twitter dan dimana² lah! thanks. Jangan lupa like fanpage masviona.com....mmuahhhh....XOXO! MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!