Header

Wednesday, November 17, 2010

Selamat Hari Raya Qurban

Selamat menyambut hari raya aidil adha buat semua umat islam diseluruh dunia amnya dan buat famili, saudara mara sahabat handai dan semua readers di masviona.com ini.

Semoga dihari mulia ini, kita sama2 dpt merasakan kebahagian n keberkatan hidup serta dapat mendalami makna sebenar sebuah pengorbanan dalam kehidupan kita dalam pengertian yang penuh makna.

Tahun ini weols team masviona.com menyambutnya di kampung halaman prebetsabu, petaling jaya, seksyen 3 aka pj oldtown sahaja.

Pagi2 tadi baru kuar rumah menuju ke pj kerana kesian kat prebetsabu yg baru sampai kerumah lewat mlm tadi selepas menjalankan tanggungjawab terhadap kerjanya di negeri kedah.

Sesampai je di PJ, terus tukar baju dan bertungkus lumus menolong mama yg masih bz menyediakan juadah raya utk weols sekeluarga.

Sekarang melepak sebentar sebelum meneruskan ziarah raya qurban ini ke Shah Alam dan kemudian mungkin weols akan ke selayang untuk beraya bersama2 kakak n abang aku yg juga menyambut raya qurban kali ini diperantauan sahaja.

Salam eid mubarak buat semua!

Avin yg bz melayan ipad kepunyaan Mak Uda nya aka tuberose

Sent via BlackBerry from Maxis

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!