Header

Sunday, November 07, 2010

Selamat Sore


Jam WIB (waktu indonesia barat) now sudah 6.30pm.
Kalau ikut rancangan awal weols sepatutnya dah berada dalam flight menuju ke kl. Tapi apakan daya, flight weols di cancel ekoran keadaan ruang udara bandung yang terjejas oleh debu aktiviti letusan gunung berapi merapi di yogjakarta.
Pasrah je lah dengan takdir tak dapat pulang lagi ke tanahair. Terpaksa extend lagi stay di bandung.
Dah alang-alang stay so apalagi... merayap lagi lah weols menghabiskan saki baki rupiah yang ada... ekkeekkeke
Perit kaki hasil berjalan kaki sepanjang 3 hari ni makin terasa denyutannya, so weols putuskan untuk menamatkan sesi penjelajahan weols.. Kaki dah tak tertahan lagi tapi nafsu gelora shopping masih ada kekekke
Akhirnya weols pilih untuk settle down kat cafe sebelah Heritage ni je. Sambil dinner dan lepak santai with masviona. Ada free wifi juga!
So guys, doakan semoga debu gunung berapi segera hilang dari ruang udara bandung agar weols dapat pulang ke malaysia :)
Option yang ada - weols dah reschedule flight utk bertolak esok moga airport telah mula operasi semula atau weols perlu naik je jakarta dan amik flight dari sana ke kl. weols pilih option pertama.. Leceh la nak naik jakarta pulak.
Selamat dinner everybody!

-Email sent via Nokia E71-

0 Comments Uols:

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!