Header

Wednesday, November 10, 2010

Terima Kasih kepada yg join Contest MV.COM

Contest spontan yg dianjurkan oleh MV.COM nih sbnrnya bukan utk apa² pun utk suka² je sebenarnya. Memula terjadi sbb CTO MV.com nih, prebetsabu tetiba mai angin sengal dia soh org vote² kat status fb.

Kan skrang nih musim vote² gitu kan.....alah contest pun merapu meraban je....hiksss. So dengan ini saya selaku CEO MV.COM ingin berterima kasih kepada semua yg join contest ini dan juga pada semua member² yg terlibat secara langsung mahupun tidak.

Korang² yg tolong vote kat kawan² uols pun weols nk berterima kasih gak ler coz weols tgk yg tolong vote pun ramai gak lah kawan² yg weols kenal...terima kasih lah coz menjadi part kepada contest nih. 

Makanya dengan berbangga sekali hari ini saya ingin mengumumkan pemenangnya. Sebelum tuh weols nk mintak maaf terlebih dahulu kalau mengambil masa sedikit utk umumkan pemanang nih slps tamatnya contest pd 3 Nov lepas.
Oleh itu dengan lafaz bismillah saya umumkan pemenang contest merapu meraban di MV.COM kali ini adalah Heze Suze ngan mendapat vote yg tertinggi iaitu sbyk 105 votes. Tahniah sekali lagi ye buat ahkak gonjeng!

Seperti yg dijanjikan hadiah telah dibawa khusus dari Bandung sprti dibawah



kasi teaser je cukup lah....sbg suprise utk penerimanya

Dan insyaallah semua contestant yg turut sertai akan menerima sumthing as consolation tapi weols mintak maaf awal² coz mungkin barang yg diterima adlh tdk sama untuk stp contestant dan kami amat berharap yg anda semua akan menerimanya ngan gembira walaupun ianya adalah pemberian yg tidak seberapa drp kami tapi mahu kami tegaskan yg kami ikhlas nak kasi. Terima kasih sekali lagi untuk semua yg join n terlibat sama ada secara langsung taupun tidak. TQtq...gracias!


MV ~~Green Around The World~~ PS ~AD

4 Comments Uols:

Fazila said...

alamak x sempat nak join contest :)
kawan lama x dpt gak hadiah ker hehhehhe sy dah follow awak Nas :)
suka baca journey awak :)

prebetsabu said...

errkk fazila? fazila mana ni.. adoii.. adoi.. berpeluh la aku nak jawap kat puan masviona kita ni..

aku ada kawan lama nama fazila ke? ni fazila kerinci ke?
kekekeke

Masviona said...

Fazila,
huhu yeke...xpe2 nnti cuba next time...klu ada lg kan who knows...neway thanks dh follow

PS,
hahaha...mengelabah lah b nih...org xde ckp pepe lah....hahaha

Fazila said...

huhuhuhu yer org x glamor mana nk kenal..
x metro driving academy kg melayu subang... u all kawin nas keje situ hehhehe ingat dah :)

Disclaimer

Blog ini adalah sebagai Laman Peribadi.

Dengan melayari blog ini, adalah dengan ini anda bersetuju bahawa pemilik dan penulis blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kesulitan dan sebarang isu yang ditimbulkan. Segala isu adalah sebagai pandangan peribadi pemilik dan penulis dan tidak harus dianggap sebagai kenyataan rasmi.

Pihak pemilik dan penulis blog ini juga merakamkan setinggi-tinggi ucapan penghargaan kerana sudi melayari laman blog ini.

***********************************

You can read my blog as often as you can but please don't simply try to judge me just because you read my blog everyday.....huhuhu. I admit i'm not a perfect person but i've my own personality.

I know i write about my life, my family, my hobby and etc in my blog but still you don't have any reason to judge me because i believe what you read here is just ONLY A LITTLE PIECE part of my life. Please bear in mind just ask yourself who you are to judge the life i live??? Last but not least WELCOME to my blog and may ALLAH bless all of you my blog readers and please do come again. :)

Peace No War dear!!!!